آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آنیتا دختر ناز مامان و بابا

آنیتا دختر ناز من

1394/2/7 11:57
نویسنده : مژده
725 بازدید
اشتراک گذاری

آنیتا اي دختر ناز من
تو بهترین مژده ای در بهار تازه ام
 
آنیتا ای دختر ناز من
تو بهترين طراوتي براي آغاز دوباره ام
 
 آنیتا اي دختر ناز من
تو صد شعر نو  يكصد غزل
 
آنیتا اي دختر ناز من
تو شيرين تر از هر شهد و عسل
 
 آنیتا اي دختر ناز من
تو يك عالمه مهر و صفا
 
آنیتا اي دختر ناز من
تو پرترين پيمانه جود و سخا
 
آنیتا اي دختر ناز من
تو زيباتر از هر رنگين كمان
 
آنیتا اي دختر ناز من
تو والاترين انگشتر الماس نشان
 
آنیتا اي دختر ناز من
تو بهترين شاهكار خدا در زمان 
 
آنیتا اي دختر ناز من
تو يك فرشته در ظاهر انسان نما
 

 آنیتا اي دختر ناز من

تو شيواترين شعر خدا
 
آنیتا اي دختر ناز من
تو آمدي گريه كنان
شاد شديم
تا كه در كلبه ما 
شكوفه هاي بهار شدي
پسندها (4)

نظرات (1)

ĸoѕαr
7 اردیبهشت 94 15:07
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا